ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است

دانستن نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است می تواند به زنان در شناسایی دوستی واقعی و هوس کمک کند. ارتباط با مردی که به شما احترام می گذارد، به نیازهای شما توجه دارد و برای آینده با شما برنامه ریزی می کند، ارتباطی سالم است که می تواند ادامه داشته باشد اما این ارتباط برای تمام خانم ها پیش نمی آید و مخاطب آنها ممکن است رفتارهایی داشته باشد که به آینده این رابطه نتوان امیدوار بود. هدف برخی مردان از این روابط بی دوام رسیدن به رابطه جنسی است. برای کسب آگاهی بیشتر از مشاوره جنسی تلفنی مشورت بخواهید.

 

تماس با مشاور

نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است

مردی که با هدف داشتن رابطه جنسی با شما وارد رابطه می شود رفتارهایی را از خود بروز می دهد که باعث شود شما به او شک کنید و نتوانید به او اعتماد کنید.  اگر به تازگی شروع رابطه عاشقانه با مردی داشتید که نشانه ها و رفتارهای زیر را از خود نشان می دهد به قصد ارتباط دائم با شما وارد رابطه نشده و قصد ساختن یک اینده مشترک با شما را ندارد بلکه قصد دارد از شما سوء استفاده جنسی کند، بنابراین لازم است که هوشیار باشید و مخاطب خود را به خوبی بشناسید. این نشانه ها عبارتند از

1-لمس بدن شما در هر فرصتی

مخاطب شما اگر در هر فرصتی که پیش می آید دنبال لمس بدن شما است و نزدیکی فیزیکی با شما را می خواهد حتی در زمان و مکان نامناسب این رفتار نشان دهنده هدف او از ارتباط با شما و رسیدن به رابطه جنسی است. ممکن است برای فریب شما از جملاتی نظیر این که نمی تونم از تو دور باشم یا به تو که نزدیک می شوم آرامش می گیرم، استفاده کند. این کار را برای بازی با احساسات شما انجام می دهد تا راحت تر به مقصود خود برسد. بنابراین شما باید مراقب این رفتار او باشید. زیرا مردی که شما را بخواهد به نیازهای عاطفی قبل از نیاز جنسی اهمیت می دهد و در هر موقعیتی دنبال نزدیکی فیزیکی نیست.
نشانه های مردی که شما را به خاطر رابطه می خواد

2-نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است | مکالمات فقط جنسی

از دیگر موضوعاتی که به شما در شناخت این مردان کمک می کند دقت در مکالمات آنها است. گر بیشتر مکالمات مخاطب با شما حول محور رابطه جنسی می چرخد و بیشتر در این مورد صحبت می کند یعنی دنبال رابطه جنسی است حتی می توانید او را تست کنید مثلا سعی کنید موضوع صحبت را  به سمت مسائل غیر جنسی هدایت کنید می بینید که تلاش می کند باز بحث را به موضوع جنسی بکشاند. این زنگ هشدار واضحی است که هدف او را از رابطه با شما نشان می دهد.

3-نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است | توجه به ظاهر شما

اگر دوست پسرتان از اندام و ظاهر شما تعریف می کند خوب است اما اگر تعریف های او فقط منحصر به ظاهر شما است و او بر جذابیت های ظاهری شما تمرکز می کند به این معناست که او جذب ظاهر شما شده و به خاطر جذابیت جنسی و ظاهری به شما نزدیک شده است و فقط رابطه جنسی با شما را می خواهد. در صورت مشاهده این نشانه باید به رابطه شک کنید.

اگر مخاطب شما علاقه ای به دانستن جزییات زندگی شما ندارد و در زمان مشکلات و سختی های زندگی از همدلی او بهره ای نمی برید، مشکلات شما برای او بی اهمیت است، نسبت به مسائل خصوصی و زندگی شما کنجکاوی نمی کند، این ها نشان می دهد که این رابطه سالم نیست زیرا مخاطب شما علاقه ای به شناخت خود واقعی شما ندارد و به دنبال رابطه جنسی با شماست.

4-شما را با دوستانش آشنا نمی کند

اگر دوست پسر شما از آشنا کردن شما با دوستانش طفره می رود شاید به این دلیل است که نمی خواهد شما را با آنها آشنا کند و اصلا دوستان او از وجود شما اطلاعی ندارند که ممکن است این موضوع نشان دهنده عدم اهمیت شما برای دوست پسرتان باشد یا این که حتی نشانه خیانت او به شما و ارتباط با شخص دیگری باشد. برای تست او می توانید از او بخواهید شما را با دوستان خود آشنا کند و اگر با بهانه های مختلف از اینکار امتناع کرد مطمئن باشید جایگاهی در زندگی او ندارید و این رابطه برای او جدی نیست. برای آشنایی با نشانه های عشق واقعی کلیک کنید.

5-نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است | علاقه فقط به سکس

زمانی که به دوست پسر خود پیشنهاد می دهید که بیرون بروید یا با هم فیلم ببینید یا سایر تفریحات رو با هم انجام دهید او علاقه ای نشان نمی دهد و از این پیشنهادها استقبال نمی کند اما به بودن در اتاق خواب علاقه نشان می دهد و انرژی خوبی دارد به این معناست که او فقط به رابطه جنسی با شما فکر می کند و اساسا خواسته او در ارتباط با شما همین است زیرا او به نیازهای دیگر شما اهمیت نمی دهد و برایش مهم نیست که شما به چه چیزی علاقه دارید.

مردانی که دنبال رابطه جنسی هستند از شما تعریف می کنند جملات عاشقانه به کار می برند تا شما را در رختخواب کنار خود داشته و با خود همراه کنند اما به محض این که به مقصود خود رسیدند و نیاز و میل جنسی شان برطرف شد دیگر نمی خواهند با شما وقت بگذرانند و به هزار بهانه و دروغ متوسل می شوند تا شما را بیرون کنند یا خودشان از پیش شما بروند. اگر با چنین نشانه ای روبرو شدید مطمئن باشید که او به هیچ عنوان علاقه به رابطه ای خارج از رابطه جنسی با شما ندارد.

6-نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است | عدم تلاش برای رابطه

هر ارتباط دو نفره ای چالش ها و مشکلاتی دارد که هر دو نفر برای پشت سر گذاشتن آنها تلاش می کنند اما اگر می بینید که تنها فردی که برای رابطه وحفظ آن دست و پا می زنید شما هستید و مخاطب شما هیچ تلاشی برای گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه نمی کند یعنی او به چیزی بیشتر از ارتباط جنسی فکر نمی کند و دیگر مسائل را جدی نمی گیرد زیرا برای آینده با شما برنامه ای ندارد.

7-عکس العمل های واکنشی در مقابل نه شنیدن

یکی دیگر از نشانه های مردی که به رابطه جنسی فکر می کند این است که اگر در مقابل خواسته خود نه بشنود بسیار بهم می ریزد و شروع به آزار شما می کند. واکنش های او اغراق امیز و شدید است طوری که بنظر می رسد که تنها راهی که می توان با او کنار آمد راضی کردن وی و برقراری رابطه جنسی با اوست. چنین رابطه ای کاملا مسموم و از سرخودخواهی مخاطب و تنها برای ارضای نیازهای جنسی او است. در این رابطه مطالعه مقاله نحوه نه گفتن به رابطه جنسی پیشنهاد می شود.

8-بیان واضح عدم تمایل به جدی بودن رابطه

مردی که قصد جدی کردن رابطه را ندارد و خودش نیز می گوید که هیچ چیز جدی از رابطه با شما نمی خواهد کاملا واضح موضع خود را مشخص کرده و می داند برای چه با شما وارد ارتباط شده، به شما نیز این موضوع را جدی می گوید بنابراین شما دیگر نباید خود را فریب دهید یا به دنبال محبت بیش از حد به او باشید تا او را مجاب به دوست داشتن خودتان کنید. مردی که فقط در رابطه با شما به قسمت فیزیکی رابطه اهمیت می دهد، مسئولیت رابطه حقیقی را نمی پذیرد. رابطه او تک بعدی است و نمی خواهد نسبت به شما و زندگی شما متعهد باشد و این نشانه گواه این موضوع است که او به دنبال رابطه جنسی باشما است. در این رابطه مطالعه مقاله نشانه های اصلی پایان رابطه پیشنهاد می شود.

9-پول زیاد خرج می کند اما زمانی برای شما نمی گذارد

عده ای از مردان نیز به این جهت که سرمایه زیادی برای خرج کردن دارند ممکن است برای شما کادوهای گران قیمت بخرند، شما را به رستوران ببرند و با پول سعی کنند شما را راضی نگه دارند تا رابطه جنسی با شما را داشته باشند اما برای شما وقت نمی گذارند، بیرون نمی آیند، پرس و جو نمی کنند، مسائل شما را جدی نمی گیرند بنابراین باید هوشیار باشید و بدانید که این کارها نشانه چیست و مخاطب از شما فقط ارتباط جنسی می خواهد. در دسترس بودن و سرویس دادن در رابطه یکی از نشانه های عشق واقعی است.
مردی که دنبال رابطه جنسی است

10-تماس زمان های خاص

مردها بنابر ویژگی های شخصی، زمان فعالیت یا شرایط خاص در ساعات خاصی رابطه جنسی برقرار می کنند یعنی تایمی که تایم خوشگذرانی انها است و می توانند برای تفریح و رابطه جنسی وقت بگذارند و مشغله های دیگر انها تمام شده. بنابراین در ساعت خاص فراغت خود به شما زنگ می زنند و اگر دقت کنید اغلب در همان ساعت تماس ها تکرار می شود. مثلا دوازه شب با شما تماس می گیرند بنابراین اگر متوجه باشید می بینید که او فقط برای ارتباط جنسی با شما تماس می گیرد. اگر شما برای او مهم بودید در ساعات دیگر تماس می گرفت و جویای حال شما می شد. یکی از نشانه های دوست داشتن مردان تماس و مکالمه های روزانه است.

11-برای رابطه جنس وسایل را آماده می کند

مردی که به دنبال رابطه جنسی است اطرافش پر از وسایلی است که نیاز یک رابطه جنسی است از کاندوم تا چیزهای دیگر را مهیا می کند مبادا رابطه جنسی شما به دلیل نبودن وسایل به تعویض نیفتد. بنابراین وقتی می بینید همه چیز را برای سکس فراهم می کند یعنی به این موضوع اهیمت می دهد و به دنبال رابطه جنسی است.

مردان زیرکی که هدف از ارتباط برای آنها نزدیکی جنسی است سعی می کنند با زبان شما را راضی نگه دارند و عمل کردن را به آینده ای که هیچ وقت از راه نمی رسد موکول می کنند. گفتن دوستت دارم کار ساده ای است اما اگر کسی این جمله را در عمل به شما ثابت کند نشان می دهد که شما را قبلا دوست دارد و برای زندگی با شما وقت می گذارد.

12-خیلی وقت ها علی رغم میل تان رابطه جنسی دارید

اگر با دقت به رابطه خود متوجه می شوید که خیلی زیاد رابطه جنسی دارید اما این چیزی نیست که شما می خواهید و بسیاری از مواقع این اتفاق بدون علاقه شما اتفاق افتاده، حتی به او گفته اید که تمایلی به رابطه ندارید اما با اصرار او مواجه شدید و او موفق به رابطه جنسی با شما شده باید به سلامت این رابطه شک کنید. این اصرار بیش از حد مخاطب شما علی رغم میل تان به رابطه جنسی نشان دهنده این موضوع است که او به مرزهای رابطه جنسی و همینطور به خواست و میل شما اهمیتی نمی دهد و فقط می خواهد به مقصود خود برسد.

13-نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است | عدم توجه و احترام به شما

اگر مخاطب شما تولد یا مناسبت هایی که مربوط به شما می شود فراموش می کند یا شما مجبور می شوید این مناسبت ها را بدون او برگزار کنید بدانید که این رابطه مشکل دارد و عمیق نیست.این ها نشانه روابط ناسالم است. این بی توجهی او به شما به این معنا است که شما همه زندگی او نیستید بلکه بخش کوچکی از زندگی او هستید و او نیازهای جنسی خود را با شما پوشش می دهد.

معمولا مردی که به شما علاقه ندارد و صرف نزدیکی فیزیکی در زندگی شما است چندان احترامی برای شما قائل نیست. به همان اندازه که برای شما ارزشی قائل نیست همانطور نیز با شما رفتار می کند. عمولا در فضای خصوصی بی ادب رفتار می کند و هرچه به اتمام رابطه جنسی با شما نزدیک می شود بی ادبی و رفتار گستاخانه او نیز بیشتر می شود و درواقع به شما اطلاع می دهد که قصد دارد رابطه را تمام کند.

14- مشکوک رفتار می کند

مردی که پایبندی اخلاقی به شما ندارد رفتارهای مشکوک زیادی خواهد داشت. ممکن است تلفن خود را نزد شما جواب ندهد، اجازه نمی دهد شما چیز زیادی از زندگی خصوصی او بدانید درواقع چون تنها قصد دارد به لحاظ فیزیکی به شما نزدیک باشد، از ورود شما به حریم خصوصی خود جلوگیری می کند. شما نمی توانید چیز زیادی درباره او و خانواده یا دوستانش بدانید. هرچه بیشتر تلاش می کنید به او نزدیک شوید کمتر موفق می شوید.

 

نشانه های مردی که دنبال رابطه جنسی است | سخن اخر

برای این که بفهمید شریک شما قصد دارد با شما زندگی کند و برای آینده هر دویتان برنامه ریزی می کند لازم نیست مسیر زیادی از زندگی خود را با او همراه باشید. بلکه خودتان دست به کار شوید و با دانستن نشانه های گفته شده او را تست کنید تا قبل از این که به او دل بدهید از سلامت رابطه خود با او مطمئن شوید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*