ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

مشاوره ازدواج تلفنی | مشاوره تلفنی ازدواج


خوشحال می شویم برای دیدن ویدیوهای مرتبط با مشاوره ازدواج تلفنی پیج اینستاگرام دکتر فرزاد طباطبایی را دنبال کنید.


مشاوره ازدواج تلفنی یکی از روش‌های مشاوره است که امروزه با پیشرفت راه‌های ارتباطی تبدیل به فرصتی برای کسانی شده که به هر دلیلی امکان ارتباط مستقیم با متخصصان را ندارند. ازدواج عجولانه و با دلایل و اهداف اشتباه خیلی زود منجر به شکست می‌شود و آسیب‌های فراوانی را به خانواده تحمیل می‌کند. مشاوران با ریشه‌یابی مشکلات و شناسایی ویژگی‌ها و خصوصیات افراد راهکارهای عملی موثری ارائه می‌دهند. بعد از مشاوره ازدواج تلفنی، برخی مراکز مشاوره آنلاین و مکاتبه‌ای را هم برای مراجعان‌شان در نظر گرفته اند. بهتر است قبل از هرگونه تصمیم گیری برای آینده خود، با بهره بردن از مشاوره قبل از ازدواج بهترین تصمیمات را برای آینده اتخاذ کنید.
تماس با مشاور

ازدواج مهم ترین تصمیم زندگی است

با توجه به تغییرات گسترده ای که ازدواج در زوایای مختلف زندگی هر فرد ایجاد می کند می توان گفت مهم ترین تصمیمی که شما در طول زندگیتان می گیرید این است که انتخاب می کنید چه کسی قرار است از این به بعد مهم ترین شخص زندگی شما شود و در تمام مسیر زندگی در شرایط مختلف کنار شما باشد. بنابراین ازدواج می تواند از مهم ترین تصمیم های زندگی شما باشد پس چیزی نیست که بتوانید در آن آزمون و خطا یا اشتباه کنید. به همین دلیل لازم است که قبل از گرفتن چنین تصمیمی دانش و تجربه زیادی را در این زمینه کسب کنید. دانش در زمینه ازدواج به شما کمک می کند که مشخصات یک فرد درست را بشناسید و بتوانید تشخیص دهید چه کسی مناسب ازدواج با شما است.

دختر و پسر، هر دو باید یک سری آمادگی های پیش از ازدواج را داشته باشند و به شناخت خوبی از خود و جنس مخالف خود رسیده باشند تا بتوانند به طریق صحیح تری اقدام به انتخاب همسر و ازدواج کنند. اکنون با یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت و یا خواندن کتاب هایی در زمینه ازدواج می توان اطلاعات زیادی در این باره به دست اورد ولی سوال اصلی این است که آیا این نوشته ها برای همه افراد موثر هستند و هر کسی که می خواهد در ازدواج خود موفق شود فقط با خواندن همین مطالب می تواند فرد مورد نظرش را پیدا کند یا خیر؟

مشاوره ازدواج و روان درمانی

هر کسی در مقطعی از زندگی و به ویژه ازدواج دچار چالش‌هایی می‌شود که به کمک و راهنمایی نیاز دارد. این نیازها به طور موثر و با بررسی دقیق افکار، احساسات، اعمال و روابط توسط مشاوره و روانشناس قابل حل هستند. فرآیند مشاوره و روان درمانی در ابتدا با مصاحبه بالینی آغاز می‌شود و با مشخص شدن مشکلات، در نهایت راه‌حل‌ مناسبی ارائه می‌شود که تمام ابعاد و جنبه‌های مشکل را دربر می‌گیرد.

اینفوگرافیک مشاوره ازدواج تلفنی

 اینفوگرافیک مشاوره ازدواج تلفنی

مشاوره ازدواج

با وجود مشکلات، دغدغه‌های بی‌شمار و افزایش فشارهای روانی نیاز به ارتباط با یک مشاور برای اتخاذ بهترین تصمیم در خصوص ازدواج احساس می‌شود. بیشتر زندگی‌های مشترک و ازدواج‌ها با عشق و دوستی شروع می‌شوند و بیشترین ملاک افراد برای انتخاب همسر همین عشق و علاقه به اوست. برای کسب آگاهی در زمینه ازدواج بدون عشق کلیک کنید.

اما مسئله‌ای که در بسیاری از خانواده‌ها منجر به طلاق و جدایی می‌شود؛ از بین رفتن علاقه و محبت است که دلیل اصلی آن ناهماهنگی بین انتخاب‌ها و خواسته‌هاست. روانشناس در جلسات مشاوره ازدواج تلفنی خواسته‌های دو طرف را شناسایی و ارزیابی می‌کند و با توجه به ویژگی‌ها و تیپ‌های شخصیتی راهکارهای مناسبی برای همسانی خواسته‌ها و سازگاری با یکدیگر ارائه می‌دهد. برای اطلاع بیشتر درباره معیارهای انتخاب همسر کلیک کنید.
برای اطلاع از روند دریافت مشاوره تلفنی کلیک کنید.

لزوم دریافت مشاوره قبل از ازدواج

ازدواج و انتخاب همسر برای هرکس موضوع بسیار مهمی در زندگیست چرا که یک عمر با این مسئله درگیر هستید و هر اشتباهی در این امر ممکن است سال‌ها شما را دچار آسیب‌های جدی بکند. انتخاب همسر آینده نیازمند دقت فراوان و افزایش آگاهی از ملاک‌های ازدواج موفق و همچنین شناخت کامل طرف مقابل است. دریافت مشاوره قبل از اردواج به دختر و پسر کمک می‌کند تا با رویکردی عملی و آگاهی کامل برای آینده‌ زندگی مشترک خود برنامه‌‌ریزی کنند.

مشاوره تلفنی ازدواج چه کمکی می‌کند؟

روانشناس با طرح پرسش و مصاحبه با روحیات و اخلاقیات طرفین طی جلسات متعدد آشنا می‌شود؛ مشاور ممکن است ایراداتی را در روابط شما مشاهده کند که قادر به شناسایی آن‌ها نیستید. روانشناس در رفع این مشکلات و بهسازی روابط به شما کمک می‌کند. انجام این فرآیندها از طریق مشاوره ازدواج تلفنی نیز به خوبی امکان پذیر است.

مشاور، شما و طرف موردنظرتان برای ازدواج را قضاوت نمی‌کند و بر اساس تناسبات طرفین راهکار می‌دهد. در واقع مشاور از دیدگاه مراجع مسائل را بررسی می‌کند و سعی می‌کند تا درک کاملی از تمامی ابعاد داشته باشد. آشنایی قبل از ازدواج فرصتی است تا زوج‌ها در مورد بسیاری از مسائل به تفاهم برسند، اما کافی نیست. برای این‌که دختر و پسر همدیگر را بشناسند و ملاک‌های مناسبی را برای انتخاب همسر در نظر بگیرند باید ابتدا به خودشناسی رسیده باشند. مشاوره تلفنی ازدواج راه‌های خودشناسی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای هر کس متفاوت است.

برای آگ

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*