ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

شیشه برای لاغری | مصرف ماده مخدر شیشه برای لاغری


خوشحال می شویم برای دیدن ویدیوهای مرتبط با شیشه برای لاغری پیج اینستاگرام دکتر فرزاد طباطبایی را دنبال کنید.


آیا مصرف شیشه برای لاغری امکان‌پذیر است؟ هیچ کس با هدف معتاد شدن وارد مسیر اعتیاد نمی‌شود. اما هرفردی دلایل خود را برای ورود به این مسیر دارد و هر لحظه بیشتر در آن سقوط می‌کند. تبلیغ‌های مبتنی بر آثار شیشه برای لاغری یکی از روش‌هایی است که بسیاری از جوانان را به دام خود می‌اندازد. برخلاف باور عموم مصرف‌کنندگان، شیشه ماده مخدری قوی و بسیار اعتیاد آور است که وابستگی شدید جسمانی و روانی را برای فرد به وجود می‌آورد. متاسفانه تبلیغات مختلفی در رابطه با لاغری با شیشه وجود دارد و در بسیاری از آرایشگاه‌های زنانه، باشگاه‌های ورزشی و سایر اماکن از این تبلیغ برای فروش بیشتر استفاده می‌کنند. اما حقیقت این است که این ماده نه تنها لاغر نمی‌کند، بلکه اعتیاد شدید و مشکلاتی همچون افسردگی، بی‌خوابی، توهم و غیره را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. در ادامه مقاله به بررسی کامل مصرف شیشه برای لاغری می‌پردازیم. برای کسب اطالاعات در زمینه ترک اعتیاد کلیک کنید.
تماس با مشاور

مرور کوتاهی بر ماده مخدر شیشه

شیشه ماده بسیار قوی که اولین بار در جنگ جهانی دوم ساخته شد.شیشه پودری سفید و بی بوست که قابل حل در آب یا الکل است. این ماده مخدر سبب افزایش دوپامین و سرخوشی و هیجان در فرد می شود. اثرات آن 8 تا 24 ساعت دوام می یابد. کنار گذاشتن شیشه و درمان اعتیاد به آن به راحتی امکان پذیر نیست زیرا سیستم مغزی را غیر فعال می کند و تاثیرات مخربی بر آن می گذارد. شیشه سبب برانگیختگی سیستم عصبی و در دوزهای بالا منجر به شک و بدبینی و توهم می گردد. رفتارهای غیر عادی و افزایش فشار خون و ضربان قلب از دیگر عوارض مصرف شیشه است. برای کسب اطلاعات در مورد ترک اعتیاد به شیشه در خانه کلیک کنید.

اینفوگرافیک شیشه برای لاغری

 اینفوگرافیک شیشه برای لاغری

چرا نباید شیشه را برای لاغری مصرف کرد؟

امروزه تناسب اندام و لاغری یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم و به خصوص خانم‌ها شده است. تبلیغات فراوانی مبنی بر خاصیت لاغر کنندگی شیشه و بدون اعتیاد (توسط فروشندگان این مواد) وجود دارد، اما حقیقت این است که شیشه اعتیاد بسیار شدیدی با خود به همراه دارد و همان طور که فرد را به سرعت به اوج می‌رساند، به همان سرعت نیز فروکش کرده و افسردگی، اضطراب و خستگی بسیار زیادی در فرد مصرف کننده ایجاد می‌کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اعتیاد به شیشه کلیک کنید.

لاغری ناشی از مصرف شیشه، لاغری غیر طبیعی و بیمارگونه‌ایست که بعد از مدتی از مصرف باعث بدهیکلی در فرد می‌شود. از دست دادن عضلات و تحلیل قوای بدن در کنار لاغری تنها به مشکلات سلامتی شما می افزاید. پس اگر به دنبال راهی برای لاغری هستید، پیش از مصرف از عوارض آن اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای کسب اطلاعات در زمینه عوارض اعتیاد به مواد مخدر کلیک کنید.

چرا از شیشه برای لاغری استفاده می‌کنند؟

این روزها در آرایشگاه‌های زنانه و یا باشگاه‌های ورزشی تبلیغاتی مبنی بر آثار چربی سوزی و مقابله با چین و چروک پوست با مصرف شیشه می‌شود. متاسفانه بسیاری از افراد با باور این تبلیغات‌ها معتاد شده و با پیامدهای آن دست و پنجه نرم می‌کنند و گاها به سمت مواد دیگر مانند ماری جوانا نیز کشیده می شوند. شاید برخی توانسته باشند با شیشه لاغر بشوند، اما لاغری ناشی از مصرف شیشه آنطور که عموم فکر می‌کنند منجر به زیبایی و سلامت نمی‌شود. شیشه پروتئین‌های بدن را از بین می‌برد و موجب از دست رفتن مقدار زیادی از آب بدن می‌شود. به این صورت علاوه بر از بین بردن چربی‌ها، عضلات بدن را نیز از بین می‌برد. پیشنهاد می کنیم مقاله تست شیشه را نیز مطالعه کنید.

لاغری با مصرف شیشه موجب بدهیکلی و بدشکلی بدن می‌شود چرا که عضلات بدن از بین رفته‌اند. از دست دادن ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن موجب آسیب به موهای سر، سیاهی و گودی زیر چشم و دیگر تغییرات بدنی می‌شوند. بی اشتهایی ناشی از مصرف شیشه تا 48 ساعت ادامه دارد، اما بعد این ساعات فرد دچار پرخوری شده و با خواب زیاد آسیب بیشتری به اندام‌های خود می‌زند. تمام این موارد لزوم ترک اعتیاد را بیش از پیش مشخص می کند. برای کسب اطلاعات در زمینه ترک اعتیاد در خانه کلیک کنید.

عوارض مصرف شیشه برای لاغری

مصرف شیشه عوارض و پیامدهای ناخواسته زیادی با خود به همراه دارد، به طوری که گاه فرد مصرف کننده فراموش می‌کند هدفش از مصرف شیشه لاغر شدن بود. این یعنی شروعی در اعتیاد به شیشه، ماده ای که ترک آن به راحتی اتفاق نمی‌افتد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم مقاله ترک اعتیاد به مواد مخدر را مطالعه کنید. برخی از عوارض مصرف شیشه عبارتند از:

_تحریک پذیری و خشم و عصبانیت بسیار زیاد
_افزایش ضربان قلب و فشار خون
_کمبود ویتامین‌ و مواد معدنی بدن
_مقاومت پایین در برابر بیماری‌های مختلف
_آسیب به اندام‌هایی مانند‌ شش‌ها، کبد و کلیه‌ها
_خشک شدن پوست و خارش بدن
_زخم‌های پوستی و آکنه از عوارض مصرف شیشه برای لاغری
_پوسیدگی و سایش دندان‌ها
_اختلالات خلقی
_خشکی دهان و نفس بد بو
_کاهش وزن
_قرمزی و گشاد شدن مردمک چشم ها
_بی‌قراری، رعشه و لرزش بدن
_نوسانات هیجانی
_اضطراب و افسردگی (برای آشنایی بیشتر با انواع افسردگی کلیک کنید.)
_خستگی مزمن
_کاهش حافظه
_اختلالات خواب
_هذیان و توهم
توجه: در صورت مصرف بیش از حد ممکن است منجر به تشنج، کما و حتی مرگ شود.

ورزش و تغذیه مناسب جایگزین شیشه شود

همان طور که گفته شد لاغری ناشی از مصرف شیشه آن چیزی نیست که افراد تصور می‌کنند و به اندام ایده آل خود نمی‌رسند. مصرف شیشه مشکلات بسیار جدی برای فرد ایجاد می‌کند، به طوری که لاغر شدن را به طور کامل فراموش می‌کند. ترک‌های مداوم و ناموفق و جستجو برای ترک شیشه از جمله درگیری‌هایی است که فرد به آن دچار خواهد شد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه ترک شیشه کلیک کنید. 

بهترین راه برای رسیدن به اندام متناسب و ایده آل، ورزش و تغذیه مناسب است. شاید این روش زمان بر باشد، اما لاغری با این روش دوام دارد و اعتماد به نفس شما را نیز تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. برای آگاهی بیشتر در زمینه مصرف شیشه و ترک آن می‌توانید از روانشناس کمک بگیرید. مشاوره ترک اعتیاد به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین درمان را اتخاذ نمایید. 

مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی 

رسیدن به تناسب اندام یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروزه افراد است که باعث می‌شود بسیاری از آنان با هدف لاغری در دام اعتیاد گرفتار شوند. این در حالیست که روش‌های بسیار موثر و سالمی برای لاغری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در صورتی که به هر دلیلی درگیر اعتیاد شده‌اید، بهتر است هرچه سریع‌تر برای ترک آن گامی بردارید. مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی این امکان را برای شما مهیا کرده تا در هر کجا که هستید به صورت تلفنی با متخصصان این مرکز تماس بگیرید و از آنان راهنمایی بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*