ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

دمنوش گیاهی برای عفونت رحم | نشانه ها و درمان عفونت های زنانه

آیا واقعا دمنوش گیاهی برای عفونت رحم موثر است؟ با توجه به تحقیقات آزمایشگاهی و علمی وسیع صورت گرفته در رابطه با گیاهان، باید اعتراف کرد که خواص گیاهان دارویی شگفت آور است. اما لزوما برای درمان عفونت های حساس دستگاه جنسی و تناسلی. با احیای مجدد طب سنتی و تعلیمات آن، امروز شاهد آن هستیم که با ارزان ترین و در دسترس ترین مواد و گیاهان که بعضا کاملا خودرو بوده و در دشت های ایران پهناور رشد می کنند، می توان بسیاری از بیماری ها را درمان کرد. یکی از مزیت های خاص گیاهان دارویی کم عوارض بودن و در بسیاری از موارد بدون عوارض بودن آن است. مسئله ای که در رابطه با داروهای شیمیایی، به طور مستقیم با آن مواجهیم. معمولا در بروشور داروهای شیمیایی، لیست بلند بالایی از عوارض جانبی مصرف دارو قید می شود. اما در گیاهان دارویی به دلیل طبیعی و ارگانیک بودن، چنین معضلی را تجربه نمی کنیم. البته بدیهی است که در مصرف گیاهان و دمنوش های گیاهی نیز جانب اعتدال رعایت شود. برای آشنایی بیشتر با گیاهان دارویی موثر در درمان عفونت رحم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره جنسی کمک بگیرید.

تماس با مشاور

 عفونت رحم چیست؟

رحم عضو بسیار حساس و مهم در بدن زنان است. مشکل شایع این عضو حساس، ابتلا به انواع عفونت های قارچی و باکتریایی است که می تواند مشکلاتی را برای زنان به وجود بیاورد. اگرچه عفونت رحم امری عادی و شایع در بین زنان است و هر از گاهی به سراغ بانوان می آید، بی توجهی به آن و عدم درمان آن می تواند برای زنان مشکلات آزار دهنده ای را به دنبال داشته باشد؛ برای مثال رابطه جنسی را دچار مشکل می کند. به همین سبب لازم است کمی نسبت به عفونت رحم، دانش بیشتری کسب کنیم و راه های پیشگیری و درمان آن را بشناسیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله عفونت واژن را مطالعه نمایید.
برای کسب اطلاعات در مورد مشاوره خانواده کلیک کنید.

اینفوگرافیک دمنوش گیاهی برای عفونت رحم

 اینفوگرافیک دمنوش گیاهی برای عفونت رحم

علت عفونت های رحمی چیست؟

زمانی که انواع باکتری وارد دستگاه تناسلی و رحم زنان می شوند، باعث عفونی شدن رحم خواهند شد. البته علاوه بر باکتری، انواع میکروب ها و قارچی شدن محیط دستگاه تناسلی و رحم نیز ایجاد عفونت می کنند. اما چگونگی ورود این عوامل عفونت زا به داخل رحم دلایل متعددی دارد از جمله ؛
ــ  ارتباط های جنسی کنترل نشده که ممکن است شریک جنسی مبتلا به عفونت باشد.
ــ عدم رعایت بهداشت در سیکل قاعدگی که رحم را در مدت زمان قاعدگی مستعد هر گونه عفونت می کند.
ــ  زایمان و سقط جنین که رحم را تضعیف کرده و خونریزی های مکرر دوران زایمان که رحم را در معرض انواع میکروب ها و عفونت ها قرار می دهد.
ــ پوشیدن لباس های تنگ و استفاده از لباس زیر نامناسب با الیاف مصنوعی مضر 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسائل جنسی، مطالعه مقاله ترک خود ارضایی را پیشنهاد می کنیم.

شستشوی مکرر دستگاه تناسلی، عامل اصلی عفونت رحم

شاید عجیب به نظر آید، اما شتسشوی مکرر و بیش از اندازه واژن باعث عفونت می شود. دلیل آن از بین رفتن تعادل باکتریایی ناحیه رحم و واژن است. در حالت عادی در درون محیط دستگاه تناسلی زنان، به میزان استاندارد و طبیعی باکتری های مفید وجود دارد. اما با شستشوی مکرر خصوصا با مواد شوینده، محیط باکتریایی رحم دچار تغییر می شود و باکتری های مضر فرصت فعالیت می یابند. به این ترتیب عفونت، نتیجه از دست رفتن تعادل باکتریایی دستگاه تناسلی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شستن واژن کلیک کنید.  

نشانه ها و علائم عفونت رحم

ممکن است عفونت خفیف رحم علائمی نداشته باشد. اما در شرایط حاد، معمولا با یک یا چند علائم ذیل همراه است؛
ــ  درد در ناحیه لگن و زیر شکم
ــ  ترشحات واژن و بوی نامطبوع آن
ــ  تب ناشی از عفونت
ــ خونریزی های غیر عادی
ــ  خشکی واژن در هنگام نزدیکی
ــ  رابطه جنسی دردناک
ــ التهاب و قرمزی ناحیه واژن
ــ خارش و سوزش همه این علائم از میزان خفیف تا  شدید وطولانی مدت ممکن است متغیر باشد .
برای آگاهی از نشانه های واژن سالم کلیک کنید.  

درمان عفونت رحم با مصرف دارو و آنتی بیوتیک

شاید اولین واکنش بانوان در هنگام مواجهه با علائم عفونت رحم، مراجعه به پزشک و مصرف دارو و آنتی بیوتیک باشد. اما همانطور که همه می دانیم مصرف دارو می تواند عوارض جانبی برای بدن داشته باشد. خصوصا در مورد عفونت رحم که در میان بانوان شایع بوده و ممکن است در طول سال، چندین بار رخ دهد. نکته قابل توجه دیگر این است که این داروها صرفا جنبه درمانی دارند و راه حلی برای پیشگیری از عفونت رحم محسوب نمی شوند.


دمنوش

خواص دمنوش گیاهی برای عفونت رحم

خوشبختانه با جان گرفتن دوباره طب سنتی، امروزه در رابطه با گیاهان دارویی اطلاعات بسیاری در دست است. گیاهان دارویی که معجزه ای از دل طبیعت هستند برای تامین سلامت انسان مفید و موثر شناخته شده اند. دمنوش های گیاهی متعددی برای درمان عفونت رحم وجود دارند که بدون کوچک ترین عارضه، انواع عفونت های باکتریایی، قارچی و میکروبی را کنترل می کنند. اصولا گیاهان دارویی خواص اعجاب انگیزی در درمان بسیاری از عفونت ها دارند. به شرطی که منشا آن ها عفونت های مزمن نباشد که در اینصورت باید با درمان دارویی مانند آنتی بیوتیک به آن ها رسیدگی شود.
این دمنوش های گیاهی، خاصیت پیشگیری فوق العاده ای دارند. هر چند وقت یکبار می توان با مصرف دمنوش گیاهی برای عفونت رحم، راهکاری حکیمانه اندیشید و از بروز آن پیشگیری کرد. خاصیتی که داروهای شیمیایی، فاقد آن هستند. بر همگان روشن است که مصرف خودسرانه دارو می تواند عوارض جبران ناپذیری را بر جای بگذارد و هیچ پزشکی مصرف آنتی بیوتیک ها را به منظور پیشگیری تجویز نمی کند. مصرف این داروها صرفا  بعد از ابتلا به عفونت از طرف پزشک تجویز می شود. اما در مورد دمنوش های گیاهی می توان به منظور پیشگیری ازعفونت و بهبود سیستم ایمنی بدن در حد اعتدال استفاده کرد. برای اطلاع کامل از گیاهان دارویی کلیک کنید.  

دقت و توجه به مصرف دمنوش های گیاهی

همیشه مکمل ها و دمنوش هایی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. مکمل‌های گیاهی و داروها اغلب بی‌خطر فرض می‌شوند زیرا طبیعی هستند اما همیشه اینطور نیست. مانند داروهای شیمیایی پزشکی، دمنوش های گیاهی با مجموعه ای از خطرات و عوارض جانبی بالقوه همراه هستند. به عنوان مثال، برخی دمنوش ها با انواع خاصی از داروهای تجویزی تداخل منفی دارند و یا استفاده طولانی مدت از برخی گیاهان ممکن است به آسیب کبد یا کلیه منجر شوند. از طرفی به دلیل حساسیت اندام رحم به عنوان عضو مهم بدن زنان باید دقت نظر خاص تری برای مصرف دمنوش ها با هدف درمان عفونت ها اعمال کرد.

عفونت های رحمی بسته به علل زمینه ساز ممکن است واکنش های منفی به مصرف دمنوش یا هر نوعی از درمان های خانگی و گیاهی نشان دهد و وضعیت بیماری را وخیم تر کند. لذا حتما با متخصص زنان درباره نوع و نحوه استفاده از داروهای گیاهی سوال کنید. اگر مشکوک هستید که عفونت دارید در اسرع وقت ابتدا به بررسی علل بروز عفونت بپردازبد. حتی عفونت های خفیف می توانند به سرعت بدتر شده و به سایر قسمت های بدن شما سرایت کنند و به طور بالقوه منجر به عواقب بسیار جدی برای سلامتی شوند. بنابراین، تلاش برای تشخیص و درمان عفونت بدون راهنمایی یک متخصص پزشکی توصیه نمی شود. به پزشک خود خود اطلاع دهید که مایلید جایگزین‌های گیاهی را به جای داروهای رایج تجویزی امتحان کنید. آن ها قادرند به شما در ایجاد ایمن ترین و موثرترین طرح درمانی برای عفونت رحم و اینکه برای عفونت رحم چه بخورید کمک کنند.

بهترین دمنوش گیاهی برای عفونت رحم چیست ؟

تعداد بسیاری از دمنوش های گیاهی برای عفونت رحم موثر هستند، در ادامه به چند مورد از نام آشناترین و موثرترین آن ها می پردازیم.

1- دمنوش پونه برای عفونت رحم

پونه شاه گیاه ضد میکروبی که در درمان بسیاری از عفونت های بدن، از ریه و دستگاه گوارش گرفته تا مجاری ادرار و کلیه و رحم تاثیر فوق العاده ای دارد. گیاهی خوش عطر و بدون عارضه برای مصرف روزانه می باشد. Aو BوC پونه منبع عظیمی از کلسیم و ویتامین ها است. در واقع پونه به عنوان آنتی بیوتیک گیاهان دارویی شناخته می شود. تهیه دمنوش این گیاه، می تواند در بازه زمانی یک هفته، برطرف کننده عفونت رحم باشد. این گیاه به دو صورت پرورشی و وحشی (کوهی) رشد می کند. برای تهیه دمنوش آن کافی است مقداری از آن را به سبک چای دم کنید و دو وعده در روز به همراه لیمو و در صورت میل به طعم شیرین، با نبات و یا عسل میل بفرمایید.

2- دمنوش رزماری برای عفونت رحم

زرماری گیاهی ضد باکتری، ضد میکروب و ضد التهاب است. رزماری گیاهی از منطقه مدیترانه است که خواص ضد عفونتی قابل توجهی دارد. بهترین روش استفاده از خواص این گیاه، دمنوش این گیاه باارزش است. همچنین می توان از جوشانده آن برای شتسشوی محل عفونت و واژن نیز استفاده کرد. تهیه دمنوش این گیاه ضد عفونی کننده، مانند دمنوش پونه است.

3- دمنوش پنیرک برای عفونت رحم

پنیرک گیاهی زیبا با گل هایی به رنگ بنفش است که در دشت ها می روید. برگ و گل این گیاه، هر دو قابل استفاده بوده و خواص دارویی دارد. اما گل این گیاه به دلیل دارا بودن آنتوسیانین و لکوآنتوسیانین قوی تر عمل کرده و موثرتر است. این گیاه علاوه بر خاصیت آنتی بیوتیکی که دارد، تسکین دهنده خارش و سوزش و ضد التهاب است. برای انواع عفونت های مجاری ادرار خصوصا دستگاه تناسلی و رفع و درمان عفونت رحمی زنان بسیار موثر است. استفاده روزانه دو تا سه فنجان از دمنوش این گیاه، درمان کننده عفونت رحم خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خارش واژن کلیک کنید.

4- دمنوش سیم اوتی برای عفونت رحم

سیم اوت که با نام دیگری با عنوان عشوت نیز شناخته می شود، گیاهی از ناحیه کوهستانی ایران است که با برگ های کوچکی که دارد، یک گیاه توانمند در درمان انواع عفونت های رحم و دستگاه تناسلی به حساب می آید. طریقه مصرف آن به شکل تهیه دمنوش است. این دمنوش گیاهی باید بیست دقیقه روی بخار آب دم بکشد و  بعد از عبور از صافی، دو وعده در روز مصرف شود.  

5. دمنوش بابونه برای عفونت رحم

بابونه مانند بسیاری دیگر از گیاهان دارویی دارای خواص و فواید بسیاری است. از تاثیرات دم کرده آن روی ناراحتی های معده گرفته تا درمان انواع عفونت ها، جز ارزشمندترین و البته رایج ترین گیاهان مصرفی دارویی می باشد.

از آنجایی که برخی از گیاهان در پیشگیری و گاهی درمان مشکلات خاص مانند انواع عفونت ها بسیار موثر و کارساز هستند حضور پررنگی در مصارف دارویی دارند. در این بین با توجه به تاثیر بالای شفابخشی، گل بابونه یک گیاه پرخاصیت شناخته شده که به اشکال مختلفی مانند بخور دادن یا محلول در آب برای شستشوی محل عفونت به کار می رود.

گیاه بابونه به عنوان یک گیاه دارویی همچنین در طب سنتی به عنوان یک داروی میکروب زدا و درمانی برای زخم و عفونت ناشی از آن معرفی می شود.

دم کرده بابونه به صورت چای نیز دارای خواص شگرف ضدالتهابی بوده که مصرف آن به زنانی که با علائم قاعدگی دست به گریبانند توصیه می شود. بابونه می تواند تاثیر مستقیم بر علائمی مانند نفخ، گرفتگی های شکم و دل درد داشته و تعریق و اضطراب، نوسانات روحی و عدم توانایی برای خواب را در زنان به هنگام پریود کاهش بدهد.

بابونه با تسکین تنش های ذهنی و دردهای جسمانی منجر به کاهش التهابات می شود. ترکیبی از محصولات مرتبط با گیاه بابونه بصورت دمنوش برای عفونت های زنانه مفید واقع می شود.

تفاوت بین دمنوش و جوشانده گیاهان دارویی

مصرف مواد ارگانیک و نعمت هایی که طبیعت به انسان ارزانی داشته در بسیاری از مواقع باعث تسکین دردها و درمان بیماری های او شده است. به همین منظور مدت هاست که مردم به استفاده از گیاهان دارویی روی آورده اند. در طب سنتی و روش های استفاده از گیاهان دارویی دو اصطلاح متداول و رایج وجود دارد؛ دمنوش و جوشانده. بسیاری از مردم فکر می کنند که این دو با هم تفاوتی ندارند و هر دو، نام یک روش تهیه و آماده سازی گیاهان دارویی برای نوشیدن است . اما اینطور نیست. جوشانده با دمنوش دو روش تهیه کاملا متفاوت هستند که اثربخشی کاملا متفاوتی هم دارند.
ــ  در واقع همان طور که از معنای لغوی هر دو کلمه پیداست، جوشانده مستقیما در آب می جوشد و دمنوش را طی فرایند دم کردن و قرار دادن غیر مستقیم روی حرارات و با استفاده از بخار آب آماده می کنند.
ــ  مدت زمان آماده سازی جوشانده طولانی تر از دمنوش است. به طور معمول دمنوش در مدت زمان 15 تا 20 دقیقه تهیه می شود. اما جوشانده به طور متوسط در مدت زمانی دو برابر زمان تهیه دمنوش، آماده مصرف می شود.
ــ  به دلیل روش های متفاوت تهیه دمنوش و جوشانده، اثرات جوشانده بسیار قوی تر از دمنوش است. در واقع دمنوش ها از نظر طعم و اثربخشی ملایم تر از جوشانده ها هستند. به همین دلیل استفاده روزانه آن به میزان توصیه شده پزشکان منعی ندارد. اما جوشانده خاصیت قوی تر و فوری دارد. از همین رو باید در مصرف آن دقت داشت. چرا که در صورت مصرف بی رویه و خودسرانه می تواند صدمات شدیدی را به ارگان های داخلی بدن وارد کند و برای سلامتی خطرناک است. 

مضرات مصرف بی رویه دمنوش های گیاهی

همانطور که گفته شد، دمنوش های گیاهی، عملکرد دارویی و خاصیت پیشگیرانه در مورد بیماری ها دارند. یعنی می توان در هنگام بروز علائم بیماری و یا  در مواقعی برای پیشگیری از بیماری و تقویت سیستم ایمنی بدن از آن استفاده کرد. اما نباید در مصرف این نوشیدنی باارزش و مفید زیاده روی کرد. زیرا ممکن است در اثر استفاده زیاد، اثرات سوء داشته باشد و مشکلاتی را برای سلامتی بدن ایجاد کند. حفظ اعتدال در هر چیزی لازم است تا با آرامش خاطر و بدون تجربه عوارض و مشکلات، از اثرات مفید و سازنده آن بهره مند شد. 

اثرات استفاده از دمنوش های گیاهی برای اختلالات دستگاه جنسی-تناسلی زنان

استفاده از دمنوش های گیاهی برای تسکین علائم دستگاه تناسلی زنان می تواند اثرات مثبت و منفی داشته باشد. در حالی که چای های گیاهی می توانند داروهای طبیعی را ارائه دهند و برخی علائم را تسکین دهند، آگاهی از عوارض جانبی و تداخلات احتمالی آن ضروری است، زیرا همه گیاهان برای همه مناسب نیستند. در اینجا برخی از عوارض جانبی رایج وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. واکنش های آلرژیک: برخی از افراد ممکن است به گیاهان خاصی که در دمنوش ها استفاده می شوند حساسیت داشته باشند. واکنش های آلرژیک می تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد و ممکن است شامل علائمی مانند خارش، کهیر، تورم یا مشکل در تنفس باشد.
  2. مشکلات گوارشی: برخی از دمنوش های گیاهی ممکن است باعث ناراحتی گوارشی مانند نفخ، گاز یا اسهال شوند، به خصوص اگر به مقدار زیاد یا توسط افرادی با معده حساس مصرف شوند.
  3. تداخل با داروها: دمنوش‌های گیاهی می‌توانند با داروهای تجویزی تداخل داشته باشند و بر اثربخشی آن ها تأثیر بگذارند یا باعث ایجاد واکنش‌های نامطلوب شوند. مشورت با پزشک ضروری است، به خصوص اگر برای سایر بیماری ها دارو مصرف می کنید.
  4. اثرات هورمونی: برخی از گیاهان مورد استفاده در دمنوش ها ممکن است اثرات هورمونی داشته باشند، که می تواند بر چرخه قاعدگی یا تعادل هورمونی در بدن تأثیر بگذارد. زنان باردار، شیرده یا دارای شرایط حساس به هورمون باید احتیاط کنند و قبل از استفاده از دمنوش های گیاهی با پزشک مشورت کنند.
  5. سمیت کبدی: برخی گیاهان خاص، به ویژه هنگامی که در دوزهای بالا یا برای دوره های طولانی مصرف شوند، ممکن است اثرات کبدی داشته باشند و به طور بالقوه به کبد آسیب بزنند. گیاهانی مانند کامفری و کاوا در برخی موارد با سمیت کبد مرتبط هستند.
  6. عدم تعادل الکترولیت: گیاهان دیورتیک، مانند قاصدک یا جعفری، در صورت مصرف بیش از حد می توانند تولید ادرار را افزایش داده و منجر به عدم تعادل الکترولیت شوند، به ویژه در افرادی که شرایط پزشکی خاصی مانند مشکلات کلیوی یا ناهنجاری های الکترولیت دارند.
  7.  انقباضات رحمی: برخی از دمنوش های گیاهی، مانند چای های حاوی برگ تمشک، ممکن است انقباضات رحمی را تحریک کنند. در حالی که این می تواند در طول زایمان برای تسهیل زایمان مفید باشد،
  8. تغییرات فشار خون: برخی گیاهان دارویی مانند ریشه شیرین بیان ممکن است بر فشار خون تأثیر بگذارند. افراد مبتلا به فشار خون یا کسانی که داروهای فشار خون مصرف می کنند باید در مصرف دمنوش های گیاهی حاوی چنین موادی احتیاط کنند.

پیشگیری مهم در مصرف دمنوش گیاهی برای عفونت رحم

باید در مصرف دمنوش های گیاهی به چند نکته توجه داشت :
ــ  درحالت کلی مصرف بی رویه دمنوش ها می تواند مشکل آفرین باشد.
ــ  در صورت ابتلا افراد به بیماری های زمینه ای همچون فشار خون، دیابت، صرع و ... استفاده از دمنوش باید با احتیاط صورت بگیرد.
ــ  مصرف بعضی از دمنوش های گیاهی در دوران بارداری توصیه نمی شود. زیرا ممکن است خطر سقط جنین برای فرد داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عفونت دوران بارداری کلیک کنید.
ــ  بدون اطلاع و تخصص از خواص گیاهان دارویی، از ترکیب چند نوع گیاه و تهیه همزمان دمنوش آن ها خودداری کنید. زیرا ممکن است خواص ضد و نقیض داشته باشند و یا اینکه در یک زمینه خاص عملکرد بسیار قوی و یا مضری را موجب شوند.
ــ  به میزان مصرفی در هر وعده باید توجه داشت. به طور مثال برای تهیه یک فنجان دمنوش میزان گیاه دارویی که باید برای آن در نظر گرفت از میزان تهیه یک قوری دمنوش کاملا متفاوت است. این تصور اشتباه است که اگر از میزان زیادی از گیاه دارویی در تهیه یک فنجان دمنوش استفاده کنید، دمنوش بهتر و موثرتری خواهید داشت.
ــ  نحوه آماده سازی بعضی از دمنوش ها متفاوت با بقیه هستند. از پزشکان طب سنتی در مورد چگونگی و تهیه درست دمنوش ها اطلاعات کسب کنید.
 دمنوش گیاهی

 

دمنوش گیاهی برای عفونت رحم | سخن پایانی

همانگونه که در ابتدای مطلب ذکر شد، عفونت رحم امری شایع در میان زنان است. اما این معضل در بسیاری از موارد موجب آزار و دردهای جسمانی و گاها تنش های روانی می شود. این مورد در کیفیت روابط زناشویی زنان بسیار مهم است. در زندگی زناشوئی تامین نیازهای جنسی یکی از تعهداتی است که طرفین باید به آن پایبند باشند. متاسفانه گاها مشاهده می شود که در زمان بیماری های جزئی همچون عفونت های رحم که نزدیکی را برای زنان دردناک می کند و باعث دوری زنان از مقوله نزدیکی می شود، موجبات نارضایتی همسران فراهم می شود.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوزش واژن در هنگام نزدیکی کلیک کنید.

در حالیکه هیچ یک دلیل اصلی این دلخوری و مشکل به وجود آمده را نمی دانند، نا خواسته بر آتش اختلافات خود می دمند و معضل را از آنچه که هست بزرگ تر می کنند. شاید دلیل اصلی این اختلافات، عدم آگاهی مردان در زمینه مشکلات جسمی زنان باشد. بهتر است برای رفع این مشکل و آشنایی بیشتر مردان با مشکلاتی که ممکن است زنان را درگیر کند و از کیفیت روابط زناشویی آن ها بکاهد، اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به شکلی علمی و منطقی این موضوع را با همسر خود مطرح کنید، می توانید از متخصصان با تجربه مرکز مشاوره حامی هنر زندگی کمک بگیرید. در مورد ارتباط مؤثر با همسر می توانید از مشاوره ازدواج راهنمایی بگیرید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*