ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

نقاط تحریک پذیر آقایان (راهنمای کامل ویژه خانم‌ها)


خوشحال می شویم برای دیدن ویدیوهای مرتبط با نقاط تحریک پذیر آقایان پیج اینستاگرام دکتر فرزاد طباطبایی را دنبال کنید.

آیا در مورد نقاط تحریک پذیر آقایان چیزی شنیده‌اید؟ نقاط حساس بدن، نقاطی هستند که در حین عشق بازی منجر به تحریک و احساس لذت بیشتر در فرد می‌شود. نقاط حساس بدن در مورد مردان کمتر مورد بحث قرار می‌گیرد چرا که بسیاری از افراد تأثیرات مثبت معاشقه را برای مردان نادیده می‌گیرند و به اشتباه تصور می‌کنند که مردان نیازی به آن ندارند. در حالی که شناخت بدن همسر و لمس و تحریک مناسب آن‌ها در طول معاشقه و ارضا شدن مردان تأثیر بسیاری بر میزان لذت جنسی تجربه شده از جانب مردان خواهد داشت. در ادامه این مطلب به ارائه نکاتی در مورد نقاط حساس بدن مرد پرداخته‌ایم که مطالعه آن می‌تواند برای شما جالب باشد. مطالعه مقاله مشاوره جنسی نیز میتواند در این زمینه شما را یاری کند.

تماس با مشاور

 

 

نقاط تحریک پذیر یا اروژنی

همه افراد مناطق تحریک پذیر موثر بر برانگیختگی دارند که به مناطق اروژنی شناخته می شود. بدیهی است که این نقاط در هر فردی متفاوت از دیگری باشد و گاهی نیز مشترک هستند. بنابراین ممکن است شما در همان ناحیه با شخص دیگری به لحاظ شدت تجربه حس خوب متفاوت باشید. منطقه اروژن بخشی از بدن است که با تحریک یا لمس، احساسات جنسی ایجاد می کند. تحریک مناطق اروژنیک راهی عالی برای تشدید رضایت در طول رابطه جنسی و ایجاد هیجان است. زنان و مردان به طور یکسان مناطق اروژنی مختص خود را دارند و در برخی از نواحی نیز مشترک هستند. با این حال، مناطق اروژن برای مردان اغلب مورد بحث قرار نمی گیرند. هدف این نوشتار تغییر این دیدگاه و آشنایی با نقاط تحریک پذیر مردان است.

اهمیت شناخت نقاط تحریک پذیر

شناخت بدن مردان و نقاط حساس آن ها می تواند به تجربه جنسی لذت بخش و حاکی از رضایت در هر دو طرف کمک کند. در اینجا چند دلیل برای اهمیت شناخت بدن مردان و نقاط حساس آن ها آورده شده است:

1. افزایش لذت:

دانستن نقاط حساس بدن مردان به شما امکان می دهد بر روی مناطقی تمرکز کنید که می توانند لذت بیشتری را ایجاد کنند. کاوش در مناطق اروژن مانند آلت تناسلی، بیضه ها، پرینه، نوک سینه ها یا گردن می تواند به تحریک و برانگیختن شریک زندگی شما کمک کند و منجر به افزایش لذت و رضایت شود.

2. ارتباط بهتر:

شناخت نکات حساس مرد فرصتی برای ارتباط راحت بین شرکا ایجاد می کند. با کاوش و بحث در مورد ترجیحات، خواسته ها و مرزها، می توانید احساس عمیق تری از صمیمیت و اعتماد ایجاد کنید و تجربه کلی جنسی را تقویت کنید.

3. تنوع و کاوش:

دانستن نقاط حساس مرد، امکان تنوع و کاوش در فعالیت های جنسی را فراهم می کند. با ترکیب لمس‌ها، فشارها و احساسات مختلف، می‌توانید راه‌های جدیدی را برای لذت بردن از شریک زندگی خود کشف کنید و روابط جنسی را هیجان‌انگیز و لذت‌بخش نگه دارید.

4. لذت فراتر از آلت تناسلی:

در حالی که آلت تناسلی اغلب کانون توجه جنسی است، مردان دارای مناطق اروژنی دیگری هستند که می تواند به لذت آن ها کمک کند. کاوش در نواحی مانند گردن، گوش‌ها، قسمت داخلی ران یا باسن می‌تواند تنوع و شدت تجربیات جنسی را افزایش دهد.

5. رضایت متقابل:

درک نکات حساس یک مرد به شما این امکان را می دهد که فعالانه در جلب رضایت شریک زندگی خود فعال باشید و یک برخورد جنسی متعادل تر و رضایت بخش تر ایجاد کنید. با دانستن چگونگی تحریک و برانگیختن مؤثر شریک زندگی خود، می توانید در تجربه جنسی رضایت بخش تر برای دو طرف موثر واقع شوید.

6. ترجیحات فردی:

هر مردی منحصر به فرد است و آنچه ممکن است برای یک فرد حساس یا لذت بخش باشد با دیگری متفاوت است. یادگیری در مورد ترجیحات و حساسیت های خاص شریک زندگی خود از طریق ارتباطات باز و کاوش می تواند به تنظیم تعاملات جنسی شما با نیازهای فردی او کمک کند و منجر به تجربه شخصی و لذت بخش تر شود.

نقاط تحریک پذیر آقایان کدام اند؟

مهم ترین نقاط تحریک مردان

در زندگی زناشویی موفق، هریک از زوج‌ها باید به تجربه راه‌های تحریک همسر خود را دریافته باشد. به خاطر وجود سلول‌های عصبی بیشتر در برخی از نقاط بدن‌، این نقاط نسبت به تحریک حساسیت بیشتری از خود نشان می دهند. به همین دلیل شناخت این نقاط از بدن مرد به او کمک می‌کند تا بتواند از لذت جنسی بیشتری بهره ببرد و بتوانید کیفیت و رضایت جنسی را در خود و همسر را بهبود ببخشید. در ادامه به هر یک از این نقاط حساس اشاره خواهیم کرد. برای اطلاع بیشتر درباره تحریک همسر کلیک کنید.
پیشنهاد می کنیم مقاله درمان زود انزالی را نیز مطالعه کنید.

اینفوگرافیک نقاط تحریک پذیر آقایان

اینفوگرافیک نقاط تحریک پذیر آقایان

نقاط تحریک پذیر آقایان | آلت تناسلی و نقطه F

با این که این موضوع برای بسیاری از افراد واضح به نظر می‌رسد، تحقیقات آزمایشگاهی بسیاری در این زمینه انجام شده است که نشان می‌دهند تحریک آلت تناسلی مردان در میزان ابراز رضایت جنسی آن‌ها تأثیر بسزایی دارد. به همین خاطر اگر قبل از دخول و در طول معاشقه تحریک آلت تناسلی مرد توسط همسر صورت بگیرد مرد میزان برانگیختگی و لذت بالاتری را تجربه خواهد کرد. برای اطلاع از رضایت زناشویی کلیک کنید.

نقطه F یا فرنولوم نقطه‌ای در زیر آلت تناسلی است که در آن نوک آلت تناسلی به محور آلت متصل می‌شود. این نقطه یکی از قوی‌ترین نقاط تحریک‌ پذیر مردان است که سلول‌های عصبی بسیاری در آن قرار دارد. معمولاً این ناحیه از لحاظ میزان لذت بخشی با کلیتوریس در زنان مقایسه می‌شود. تحریک دهانی و یا لمس و نوازش این ناحیه لذت وصف ناپذیری برای همسر خواهد داشت و او را برای یک رابطه بسیار هیجان انگیز آماده خواهد کرد. برای افزایش کیفیت رابطه جنسی خود کلیک کنید.

نقاط تحریک پذیر آقایان | بیضه‌ها مهم هستند

بیضه‌ها در ایجاد میل جنسی مردان بیشترین توانایی را دارند چرا که این منطقه بیشترین میزان حساسیت را حس می کنند. اگرچه تفاوت های فردی نیز در میزان کسب لذت از این ناحیه وجود دارد. دلیل حساسیت بالای بیضه‌ها وجود سلول‌های عصبی بسیار است که آن را به منطقه‌ای فوق حساس تبدیل کرده است. البته هنوز از نظر علمی مشخص نشده است که چه نوع لمس و تحریکی در ناحیه بیضه‌ها می‌تواند به بیشترین میزان لذت و تحریک در آن‌ها بیانجامد. بهتر است از خود شریک جنسی سوال شود. برای آگاهی بیشتر در این زمینه به مقاله شناخت بدن همسر مراجعه کنید.

نقاط تحریک پذیر مردان ؛ پرینیوم یا نقطه P

پرینیوم یا نقطه P، ناحیه ایست که در فاصله بین مقعد و آلت تناسلی قرار دارد. در لمس این منطقه باید مراقب آسیب نرساندن به پروستات باشید و ملایم عمل کنید. استفاده از پوزیشنی که زن در بالا قرار می‌گیرد به شما این امکان را می‌دهد که به این نقطه دسترسی داشته باشید. تحریک این ناحیه به خصوص زمانی که تجربه ارگاسم در همسر نزدیک است، اوج و ارضا شدن شدید و بسیار لذت بخشی را به او هدیه خواهد داد.

برای اطلاع بیشتر درباره روند ارضا شدن مردان کلیک کنید.

لب و دهان

لب برای مردان عضو بسیار حساسی محسوب می‌شود. لب‌ها نسبت به لمس و نوازش آرام، گرما و فشار بسیار حساس هستند. بوسیدن در مردان به ترشح هورمون‌هایی مانند آکسی توسین می‌انجامد. هورمون آکسی توسین هورمونی است که در ایجاد میل جنسی نقش مهمی ایفا می‌کند و به همین دلیل به نام هورمون عشق نیز معروف است. بوسیدن لب‌ها نه تنها تأثیر بسیاری بر میزان میل جنسی مردان خواهد داشت بلکه منجر به عمیق‌تر شدن رابطه عاطفی میان شما و همسر نیز می‌شود. برای آشنایی با مهارت دلبری کلیک کنید.

نواحی داخل ران

نواحی داخل ران یکی از مناطق بسیار حساس برای مردان است که معمولا به آن توجهی نمی‌شود. نقطه اتصال ران و مفصل ران ناحیه بسیار مهمی در تحریک مردان محسوب می‌شود. نوازش‌ها و بوسه‌های آرام  در این ناحیه به افزایش هیجان و تجربه لذت جنسی در همسر کمک بسیاری خواهد کرد.

نقاط تحریک پذیر آقایان | گردن هم هست

لمس کردن گردن در مردان به همان اندازه‌ای که در زنان منجر به تحریک و احساس لذت می‌شود اثر گذار نیست. اما با این حال در بدن مردان نیز گردن، به عنوان یکی از مناطق حساس مطرح می‌شود و همچنان تفاوت های فردی باید ملاک عمل قرار بگیرد. این ناحیه نسبت به نوازش‌های جنسی آرام و ایجاد لرزش‌های خفیف بسیار حساس است. در نتیجه لمس و نوازش آرام این ناحیه منجر به آمادگی و برانگیختگی جنسی بیشتر در همسر شما خواهد شد.

نوک سینه‌های مردان هم تحریک شونده است

شاید فکر کنید نوک سینه‌ها تنها در زنان ناحیه بسیار حساسی به شمار می رود اما این نواحی برای مردان نیز نواحی بسیار حساسی محسوب می‌شود. زیرا سلول‌های عصبی انتهایی فراوانی در نوک سینه‌ها وجود دارد. به همین دلیل تحریک آن‌ها در طول معاشقه از اهمیت بالایی برخوردار است پس بهتر است که آن‌ها را نادیده نگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نشانه های تحریک جنسی مردان کلیک کنید.

زیر بغل 

زیر بغل یکی از نقاطی است که معمولا نادیده گرفته می‌شود. درحالیکه تحریک این ناحیه با استفاده از ماساژ جنسی و نوازش‌های آرام برای مردان بسیار لذت بخش است و در تحریک هرچه بیشتر آن‌ها تاثیر بسزایی دارد. نوازش با نوک انگشتان و لمس آرام همراه با بوسه سطح برانگیختگی او را به میزان زیادی بالا خواهد برد.

نقاط تحریک پذیر مردان | گوش‌ها

گیرنده‌های حسی بسیاری که روی گوش‌ها واقع شده است منجر به حساسیت بالای این منطقه شده است. تحریک و نوازش جنسی گوش‌ها به مردان در تجربه ارگاسم کمک بسیاری می‌کند. مردان بسیاری هستند که با وجود تجربه انزال به ارگاسم نمی‌رسند. لمس و تحریک گوش‌ها یکی از راه‌هایی است که در رفع این مشکل به همسر کمک می‌کند چرا که سطح برانگیختگی را در او به میزان بسیاری بالا می‌برد. کمک می‌کند که او بتواند اوج لذت جنسی را در کنار شما تجربه کند. همچنین می‌توانید تجربه یک عشق بازی موفق را نیز با همسر داشته باشید. برای اطلاع بیشتر درباره عشق بازی با همسر کلیک کنید.

نتیجه‌گیری ویژه برای خانم‌ها

با توجه به مطالب گفته شده، آشنایی با نقاط تحریک پذیر آقایان از جانب زن در بهبود رابطه جنسی کمک بسیاری خواهد کرد. بسیاری از مسکلات جنسی مردان به خصوص زود انزالی ریشه در عدم معاشقه کافی و مناسب دارد. یک معاشقه عالی زمانی صورت می‌گیرد که شما بتوانید نقاط حساس بدن همسرتان را بشناسید و این نواحی را به درستی لمس و تحریک کنید. برای شناخت بیشتر درباره رابطه جنسی کلیک کنید.

توجه داشته باشید که همه افراد در میزان حساسیت خود به نقاط مختلف بدن مانند هم نیستند پس لازم است که شما در طول رابطه جنسی به واکنش‌های همسر بیشتر دقت کنید تا بتوانید بیشترین میزان حساسیت او را بیابید. توجه به نیازها و علائق همسر نه تنها به کیفیت رابطه جنسی شما کمک خواهد کرد بلکه در روابط عاطفی شما نیز تاثیر گذار خواهد بود. اگر با وجود رعایت همه نکات بازهم در رابطه جنسی خود با مشکلات زیادی مواجه هستید حتما به یک روانشناس مراجعه کرده و از خدمات مشاوره جنسی بهره مند شوید.

ما به شما مرکز مشاوره حامی هنر زندگی را پیشنهاد می‌دهیم. این مرکز با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات درمانی در زمینه مسائل جنسی و زناشویی جزء بهترین و جامع ترین مراکز خدمات روانشناسی است. این مرکز با گردهم آوری جمعی از متخصصین توانسته خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد.

سوالات متداول

آیا همه مردان نسبت به نقاطی که گفته شد به یک اندازه حساس هستند؟

خیر. مسلما تفاوت‌های فردی زیادی وجود دارد و این نقاط از بین نقاط دیگر حساس تر هستند. با این حال شما باید با شناخت بدن همسر خود پی به وجود نواحی حساس او ببرید تا بتوانید بیشترین لذت جنسی را در رابطه داشته باشید. برای دریافت مشاوره روانشناسی از مرکز مشاوره حامی هنر زندگی کلیک کنید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*