ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

ازدواج با چه مردانی اشتباه است | ۸ مرد خطرناک!


خوشحال می شویم برای دیدن ویدیوهای مرتبط با ازدواج با چه مردانی اشتباه است پیج اینستاگرام دکتر فرزاد طباطبایی را دنبال کنید.


ازدواج با چه مردانی اشتباه است ؟ چطور می‌شود مردان خطرناک در ازدواج را شناخت؟ ازدواج موفق به عنوان یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی هر فردی نقش بسیار مهمی را در رسیدن به آرامش ذهنی و آسودگی خاطر دارد. برای شناسایی افراد نامناسب برای ازدواج، به تعیین معیارهایی برای انتخاب همسر مناسب خود نیاز دارید. اگر به دنبال رسیدن به زندگی مشترک موفق هستید، بدون یافتن مرد مناسب و مطمئن به هدف‌تان نخواهید رسید. اگر در شناخت مرد ایده آل خود دچار مشکل شده‌اید حتما مقاله‌ی پیش‌رو را بخوانید. در این مقاله سعی در معرفی مردهایی شده است که ازدواج با آن‌ها ریسک بالایی دارد و ممکن است به اشتباه بزرگ زندگی شما تبدیل شود. مشاوره قبل از ازدواج نیز در این زمینه میتواند به شما کمک کنند.

تماس با مشاور

ازدواج با چه مردانی اشتباه است | مفهوم ازدواج

ازدواج عبارت است از به اشتراک گذاشتن جسم، روح و روان مرد و زن با یکدیگر تا ادامه مسیر زندگی با قدرتی بیشتر و کامل‌تر طی شود. قبل از هرچیز شما باید انگیزه ازدواج خود را بشناسید. با این تعریف مشخص می‌شود که انتخاب همسر امری بسیار مهم است که اگر در آن دقت کافی به خرج ندهید وارد شرایطی می‌شوید که مدیریت آن بسیار سخت است. برای اطلاع بیشتر در زمینه انگیزه ازدواج کلیک کنید. 

در ادامه به شما خواهیم گفت که تشکیل زندگی مشترک با کدام دسته از مردان ریسک پذیر است و عاقبت خوشی ندارد:

اینفوگرافیک ازدواج با چه مردانی اشتباه است

 اینفوگرافیک ازدواج با چه مردانی اشتباه است

1.مردی که با شما صادق نیست

وجود صداقت در رابطه با همسر یکی از شرایط اصلی یک ازدواج موفق است، چرا که همانطور که گفته شد ازدواج به معنای به اشتراک گذاشتن همه چیز زن و مرد با یکدیگر است؛ در حالیکه دروغ و پنهانکاری دقیقا نقطه مقابل این امر می‌باشد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه معیارهای انتخاب همسر مناسب کلیک کنید.

2.ازدواج با چه مردانی اشتباه است | مردی که خسیس است

منظور مردیست که کم تر از توانایی خود برای شاد کردن شما تلاش می‌کند. البته همانقدر که در رابطه با مردان خسیس باید احتیاط کرد به همان میزان در رابطه با مردان ولخرج نیز باید احتیاط کرد چرا که هر یک از آن‌ها به نحوی منجر به ایجاد تنش در زندگی مشترک می‌شوند. برای کسب اطلاع در زمینه مرد ایده آل کلیک کنید. 

3.مردی که با شغل خود ازدواج کرده است

این دسته از مردان از وقت مصاحبت و همنشینی با شما می‌زنند تا به شغل خود بپردازند. ازدواج با این مردان شاید امتیازهای اقتصادی به همراه داشته باشد اما پیش شرط لازم جهت بهره مندی مفید از شرایط خوب اقتصادی یعنی آرامش خاطر و روان را به همراه ندارد. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه افراد نامناسب برای ازدواج کلیک کنید.

4.مردی که هنوز به پدر و مادر خود وابسته است

یکی از ویژگی‌های مردان آماده ازدواج، داشتن میزان استانداردی از استقلال شخصیتی از خانواده است. ازدواج با مردانی که از نظر عاطفی به خانواده خود وابستگی شدید و غیر طبیعی دارند به طور غیر مستقیم ازدواج با خانواده این افراد را نیز به همراه دارد. به بیان ساده‌تر ازدواج با چنین مردی به معنای ازدواج با پدر و مادر او نیز هست. برای اطلاع از وابستگی مرد به خانواده کلیک کنید.

5.ازدواج با چه مردانی اشتباه است | مردی که حالِ کار کردن ندارد!

یکی از جنبه‌های بسیار مهم تشکیل خانواده، توانایی فراهم کردن استقلال مالی و اقتصادی برای خانواده است. تشخیص این که این وظیفه به عهده کیست، به عرف جامعه بستگی دارد. در بعضی جوامع این وظیفه به عهده مرد است و در بعضی جوامع زن و مرد هر دو در کنار هم برای حل مسائل اقتصادی تلاش می‌کنند. اگر تصمیم دارید که در طول زندگی مشترک به خانه داری بپردازید، مردی را برای ازدواج انتخاب کنید که تلاش لازم جهت بهبود شرایط اقتصادی خانواده را به عمل می‌آورد تا ازدواج موفق صورت گیرد. برای اطلاع بیشتر در زمینه ازدواج موفق کلیک کنید.

6.مردی که غیر اجتماعی و گوشه گیر است

تعامل با اجتماع و افراد آن از نیاهای هر انسانی است، چرا که انسان به ذات خود یک موجود اجتماعی است، در نتیجه ازدواج با مردان غیر اجتماعی و منزوی در ذهن و روان شما تاثیر می‌گذارد و در صورت ازدواج با چنین مردی شما نیز مانند همسرتان در معرض افسردگی و پریشان‌حالی قرار می‌گیرید. توصیه میکنیم مقاله ویژگی های رفتاری در ازدواج را که در این زمینه اطلاعات مفیدی دارد را مطالعه کنید.

7. ازدواج با چه مردانی اشتباه است : مردی که بیش از حد رفیق باز است

داشتن دوست خوب نعمتی است که هیچ کس نمی‌تواند منکر آن شود و مردها نیز از این قضیه مستثنی نیستند، اما اگر معاشرت استاندارد با دوستان خوب تبدیل به رفیق بازی شود، در این صورت عواقب منفی متعددی به همراه دارد. سعی کنید مردی را برای ازدواج انتخاب کنید که بداند پس از ازدواج، شما به عنوان همسر او در موقعیت بسیار مهم‌تر و با ارزش‌تری از دوستانش قرار دارید و سعی کنید این موضوع را به او بقبولانید که وقت او دیگر تنها به خودش تعلق ندارد بلکه او تمام وقت و زندگی خود را با شما به اشتراک گذاشته است. برای افزایش آگاهی خود در این زمینه به مقاله رابطه با دوستان بعد از ازدواج مراجعه کنید.

8.مردی که نسبت به شما تعهد عاطفی و اخلاقی ندارد

مردی که نسبت به احساسات شما بی تفاوت است و برای حضورتان در زندگی خود احترامی قائل نیست به هیچ عنوان گزینه مناسبی برای ازدواج نمی‌باشد. امکان خیانت در این مردان وجود دارد، چرا که آنچه که مردان را از خیانت باز می‌دارد، احترام و عشقی است که برای همسر خود قائل هستند. حال اگر هریک از این دو مورد در مردی وجود نداشته باشد او به به راحتی می‌تواند به همسر خود خیانت کند.

به یاد داشته باشید که انتخاب همسر شاید مهم‌ترین انتخاب شما در زندگی باشد، لذا در این انتخاب دقت لازم را به خرج بدهید تا یک ازدواج موفق داشته باشید. می‌توانید ازمشاوره قبل از ازدواج هم بهره بگیرید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی

ازدواج مساله بسیار پیچیده‌ای است که بر تمام ابعاد زندگی فرد تاثیر می‌گذارد و به همین دلیل باید قبل از هر اقدامی تمام جوانب آن را به خوبی بررسی کرد. مشاوره قبل ازدواج کمک زیادی در این زمینه به شما می‌کند. اما امروزه بسیاری از افراد وقت کافی برای مراجعه حضوری به روانشناس را ندارند. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی این امکان را برای شما مهیا کرده تا در هر کجا که هستید، با متخصصان و روانشناسان این مرکز تماس گرفته و بهترین خدمات روانشناسی را از طریق تلفن دریافت نمایید. 

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*