ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7
ما از ساعت 9:00 الی 19:00 در خدمت شما عزیزان هستیم!
جردن- خیابان 33 پلاک 50 واحد 7

بهترین همسر دنیا | چگونه بهترین همسر دنیا باشیم؟

بهترین همسر دنیا چه ویژگی هایی دارد؟ هر کسی در مورد اینکه چه چیزی از یک شریک زندگی بهترین همسر دنیا را می سازد نظر متفاوت و ترجیحات خاص خود را دارد. شما بهتر می دانید که همسر ایده آل چگونه به نظر می رسد اما این بدان معنا نیست که آنچه می خواهید و نیاز دارید همیشه برای همه یکسان است. مطمئناً یک شریک ایده آل کسی است که با شما خوب رفتار می کند و به شما احساس خاص بودن می دهد‌ اما برخی از ویژگی های کلیدی برای یک شریک خوب وجود دارد که باید در مورد آن ها دقت نظر بیشتری به خرج داد تا بتوان او را بهترین همسر دنیا نامید. برای دریافت مشاوره زناشویی کلیک کنید.  

تماس با مشاور



ویژگی های بهترین همسر دنیا

در ادامه چند ویژگی در شریک زندگی که باید به آن ها توجه کنید فهرست شده است. آگاهی از این ویژگی ها به شما کمک می کند تا فرد مناسب را پیدا کنید که به نوبه خود یک رابطه شاد و سالم را تضمین می کند و اگر چنانچه همسر فعلی شما دارای چنین خصوصیات شاخصی می باشد بهتر است بابت داشتن بهترین همسر دنیا قدردان او و زندگی باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه راهکارهای به دست آوردن دل همسر کلیک کنید.

1-برقراری ارتباط عاطفی قوی

به اشتراک گذاشتن ارتباط عاطفی قوی با همسر یکی از ویژگی های کلیدی یک شریک خوب است. هنگامی که شما صمیمیت عاطفی یا یک رابطه بین فردی رضایت بخش را با دیگری به اشتراک می گذارید به این معنی است که شما و همسر ارتباط عمیقی با هم دارید. احساس عشق و رفتار عاشقانه و طبیعتا تحسین خوبی های یکدیگر را به اطلاع هم می رسانید و حتی ممکن است یک ارتباط معنوی خاصی نیز بین شما شکل بگیرد. وقتی از نظر عاطفی با همسر خود صمیمی هستید می توانید: برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه صمیمیت بین زوجین کلیک کنید.
  • بدون ترس از قضاوت شدن، آسیب پذیر باشید.
  • با هم در سکوت احساس راحتی کنید.
  • بدون تردید به یکدیگر اعتماد کنید.
  • در رابطه خود احساس امنیت کنید.
  • ارتباط باز و صادقانه داشته باشید.

2-ابراز محبت جسمانی و فیزیکی

اکثر مردم اتفاق نظر دارند که محبت جسمانی برای یک رابطه سالم ضروری است. لمس کردن های گاه و بیگاه در طول روز باعث می شود احساس کنید که شریک زندگی شما را دوست دارد و شیمی جنسی قوی تری را ایجاد می کند. ابراز محبت جسمانی لزوما شب هنگام و صرفا جهت برقراری رابطه جنسی رخ نمی دهد. بلکه نوازش های کوتاه و ساده در طول روز مانند دست همسر را گرفتن و لمس کردن آن، نوازش موها و در اغوش کشیدن ها و بوسیدن هنگام ورود و خروج از خانه را نیز شامل می شود. یکی از ویژگی‌های بهترین همسر دنیا، توانایی مهربان بودن بدون نگاه صرفا جنسی است. مجله سلامت و رفتار اجتماعی طی تحقیقات خود دریافت که صمیمیت فیزیکی برای رابطه صمیمی زوج ها مفید است. محبت جسمانی هورمونی به نام اکسی توسین ترشح می کند که مسئول کاهش استرس، افزایش خلق و خو و ایجاد پیوند بین همسران می باشد. بهره مندی از شریک جسمی محبت آمیز تنها به این معنا نیست که شما یک رابطه جنسی عالی دارید. تحقیقات نشان می دهد که عمل ساده دست گرفتن، در آغوش گرفتن روی مبل یا حتی ماساژ دادن از طرف همسر باعث افزایش رضایت از رابطه می شود.
بهترین همسر دنیا

3-احترام گذاشتن

عشق چیزی فراتر از احساس گرم و شادی است که در اطراف شریک زندگی خود احساس می کنید. یکی از ویژگی های مهم عشق ورزی از سمت همسر محترم شمردن طرف مقابل است. به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین همسر دنیا این است که به شما احترام می گذارد. اگر یکی را پیدا کردید هرگز او را رها نکنید. اگر شریک زندگی به شما احترام می گذارد به این معنی است که آن ها به تمام مرزهای شما احترام می گذارند. چه عاطفی، چه جنسی و چه فیزیکی. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خوشحال بودن با شریک زندگی کلیک کنید.
  • مرزهای عاطفی: بخشی است که به شما کمک می کند در رابطه خود احساس راحتی و امنیت کنید. اگر شریک زندگی شما از نظر عاطفی محترم شمرده شود به این معنی است که هیچ کاری برای صدمه زدن به احساسات شما انجام نخواهد داد. آن ها حمایت می کنند و با شما خوب رفتار می کنند.
  • مرزهای جنسی: شریک زندگی شما به آنچه می خواهید و آنچه نمی خواهید بین روابط انجام دهید احترام می گذارد. آن ها سعی نمی کنند که شما را مجبور به انجام کاری کنند یا شما را به انجام کاری که از آن ناراحت هستید متهم کنند.
  • مرزهای فیزیکی: شریک زندگی شما هرگز نباید به شما اسیب جسمی وارد کند. اگر آن ها به مرزهای فیزیکی شما احترام بگذارند به این معنی است که به هیچ وجه از شما سوء استفاده نمی کنند. سواستفاده جسمی شامل همه اشکال آزار فیزیکی می شود. از حمله به شما گرفته تا گرفتن مچ دست به گونه ای که باعث ایجاد احساس ناراحتی در شما شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه تعیین حد و مرز در روابط کلیک کنید.

4-تعهد تزلزل ناپذیر

یکی دیگر از ویژگی های بهترین همسر دنیا تعهد تزلزل ناپذیر آن ها نسبت به همسر است. شریکی که وفادار نیست به شما احساس ناامنی خواهد داد. وقتی با کسی هستید که می‌دانید نمی‌توانید به او اعتماد کنید حسادت، سوظن و دلشکستگی جزئی ثابت از دنیای هر روزه شما در رابطه خواهد شد. از طرف دیگر بودن با کسی که به شما متعهد است باعث می شود که در رابطه خود احساس دوست داشتن و رضایت داشته باشید. مزایای قرار گرفتن در یک رابطه متعهدانه عبارتند از:
  • ایجاد یک پایه قوی برای آینده: اگر می‌دانید که شریک زندگی‌ می‌تواند متعهد شود از مشارکت در برنامه های مهم ‌تر در ازدواج و زندگی مشترک یا تشکیل خانواده ترسی نخواهید داشت.
  • رابطه جنسی ایمن: زمانی که در یک رابطه متعهد هستید احتمال ابتلا به بیماری مقاربتی از طرف شریک بسیار کمتر است.
  • لازم نیست از بحث و جدل بترسید: به جای نگرانی از اینکه قرار است بعد از هر دعوای کوچکی از هم جدا شوید می توانید مطمئن باشید که شریک زندگی همیشه پشت شما خواهد بود؛ حتی زمانی که در مورد مسائل اختلاف نظر دارید.
  • شما خوشحالید: تعهد بخش زیادی از اندوه و دلشکستگی را از یک رابطه می گیرد. وقتی شما و شریک زندگی به طور سعادتمندانه ای به عشق تک همسری متعهد هستید لازم نیست نگران این باشید که کجا هستند یا با چه کسانی معاشرت می کنند.

5-برقراری ارتباط شفاف و آشکار

تحقیقات ازدواج و خانواده گزارش می دهند که ارتباط خوب و سالم بین زوج ها رضایت زناشویی را پیش بینی می کند. هر چه زوج ها بیشتر با هم صحبت کنند شادتر هستند. برقراری ارتباط به جلوگیری از تبدیل شدن اختلافات کوچک به بحث کمک زیادی می کند. وقتی زوج‌ها در مورد احساسات خود باز و صادق باشند می‌توانند دور هم جمع شوند و با آرامش و احترام مشکل را حل کنند. اما ارتباط مناسب چیزی بیشتر از حل و فصل مسائل است و به مفهوم به اشتراک گذاری رخدادها، رویاها و اهداف می باشد. هر چه زن و شوهر بیشتر با هم صحبت کنند و با یکدیگر آشنا شوند رابطه آن ها عمیق تر می شود. بنابراین ارتباط آشکارا یکی از ضروری ترین ویژگی های بهترین همسر دنیا است.

6-شکل دادن رابطه صمیمانه و دوستانه

روابط عاشقانه شگفت انگیز هستند اما این بدان معنا نیست که شما بخواهید تمام بیست و چهار ساعت شبانه روز عاشقانه رفتار کنید.‌ یکی از مهم ترین ویژگی های یک شریک خوب، پایه گذاری یک رابطه مبتنی بر دوستی است. شواهد محکمی وجود دارد که نشان می ‌دهد زوج‌ها وقتی با یکدیگر صمیمی باشند خوشحال ‌تر هستند. یک مطالعه منتشر شده توسط مجله مطالعات شادی نشان داد که رضایت از زندگی برای کسانی که همسر آن ها گاهی در نقش بهترین دوست ظاهر می شود دو برابر بیشتر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه صمیمیت زناشویی کلیک کنید. شما وقتی با دوست خود یکجا هستید با هم صحبت می کنید. بازی می کنید و می خندید. این برای تداوم رابطه شما عالی و حیاتی است زیرا همان طور که باز تحقیقات نشان می‌دهد خندیدن در مسایل مشترک باعث می‌شود زوج‌ها از با هم بودن بیشتر احساس حمایت و رضایت کسب کنند. دوستی یک پایه عالی برای رابطه سالم است. تضمین می کند که شراکت شما به خوبی پیش می رود و لذت و شعله ور شدن یک دوستی را به همراه دارد به علاوه شیمی عاشقانه و جنسی یک رابطه را.

7-بهترین همسر دنیا |شیمی جنسی شگفت انگیز

یکی از ویژگی های ضروری یک شریک زندگی خوب این است که شیمی جنسی فوق العاده ای را با شما به اشتراک می گذارد. صمیمیت فیزیکی نه تنها هورمون اکسی توسین پیوند دهنده را آزاد می کند بلکه باعث می شود احساس دلخواه قلبی را داشته باشید. اعتماد به نفس را افزایش می دهد و ارتباط خاصی بین شما و همسر ایجاد می کند. وقتی صحبت از داشتن یک زندگی جنسی شگفت انگیز به میان می آید ارتباط گرفتن درست جسمی و جنسی بهترین کار شما خواهد بود. شما باید به اندازه کافی با شریک زندگی خود احساس راحتی کنید تا در مورد مرزهای دهنی خود پیرامون روابط جنسی صحبت کنید. فانتزی ها را کشف کنید و در مورد نیازهای خود در اتاق خواب با صدای بلند با او حرف بزنید. مطالعات نشان می دهد ارتباط جنسی بیشتر منجر به افزایش دفعات ارگاسم در زنان و همچنین رضایت بیشتر برای مردان و زنان می شود. بهترین همسر دنیا در اتاق خواب به شما احترام می گذارد و به نیازهای جنسی شما اهمیت می دهد.
ویژگی های یک همسر ایده آل

8-توجه نشان دادن کافی و بی‌نظیر

یکی از تسکین‌دهنده‌ترین ویژگی‌هایی که باید در یک فرد جستجو کرد این است که تمام توجه خود را به شما معطوف کند. آیا چیزی ناامید کننده تر از تلاش برای برقراری ارتباط با همسر در حالی که در حال بازی با تلفن خود است وجود دارد؟ دانشگاه ساسکس مطالعه ای را منتشر کرد که در آن افراد چندکاره تحت اسکن MRI قرار گرفتند.افرادی که زمان خود را روی چندین دستگاه (پیام دادن و صحبت کردن/استفاده از تبلت در حین تماشای تلویزیون و غیره) می گذرانند نسبت به افرادی که در یک زمان روی یک چیز تمرکز می کنند همدلی و کنترل عاطفی کمتری دارند. برای دریافت مشاوره تلفنی فردی کلیک کنید. بنابراین یکی از بزرگ ‌ترین ویژگی‌هایی که باید در شریک زندگی به دنبال آن بود کسی است که از کنار گذاشتن گوشی خود واهمه نداشته باشد و توجهی را که لایق آن هستید به شما بدهد. آن ها زمانی را برای مکالمه اختصاصی با همسر در نظر می گیرند. می دانند چگونه گوش دهند و وقتی صحبت می کنید صحبت شما را قطع نمی کنند.

9-ارزش قائل شدن برای مفهوم اعتماد متقابل

یکی دیگر از اساسی ترین ویژگی های بهترین همسر دنیا اعتقاد آن ها به اعتماد متقابل به یکدیگر است. اعتماد متقابل و صداقت از ویژگی های ضروری و مهم در یک رابطه هستند. زوج‌ها در یک رابطه زمانی اعتماد می‌کنند که:
  • به طور مداوم حقیقت را بگویند.
  • به قول خود وفادار باشند.
  • بدانند چگونه در مورد مسائل مرتبط با اعتماد سازی ارتباط برقرار کنند.
  • می توانند اشتباه خود را بپذیرند و بابت آن معذرت خواهی کنند.
  • قابل اعتماد هستند.

10-بهترین همسر دنیا |بخشش

یکی از بهترین ویژگی های یک شریک خوب این است که آن ها بخشش را تمرین و درونی می کنند. بخشیدن کسی که عمیقا شما را آزار می دهد یکی از قوی ترین و سخت ترین کارهایی است که افراد انجام می دهند. البته در این مورد اجباری وجود ندارد. همه چیز بستگی به شدت اسیبی دارد که به سلامت روان و جسم فرد وارد شده است. اما بسیاری از افراد عادت دارند شرکای خود را ببخشند فقط برای اینکه اشتباهات آن ها را دستاویزی قرار دهند برای تخریب های بعدی در موقعیت های به دست آمده تا بعداً از طریق همان ها به او آسیب برسانند. این بخشش واقعی نیست. یک شریک بالغ و دوست داشتنی کسی است که می تواند اشتباهات شما را ببخشد چه کوچک و چه بزرگ. بخشش واقعی شامل موارد زیر است: برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه بخشیدن همسر کلیک کنید.
  • بررسی دقیق اینکه چگونه تحت تأثیر تصمیم شریک زندگی خود قرار می گیرید.
  • بحث در مورد موضوع
  • رسیدگی به دلیل و چرایی روی دادن مساله
  • تعیین اینکه آیا می توانید اشتباه را ببخشید یا نه
  • ترمیم و تقویت رابطه
  • بخشیدن موضوع و مطرح نکردن مجدد آن
 

سخن آخر درمورد بهترین همسر دنیا

برای بهترین همسر دنیا بودن باید نیازهای شریک زندگی خود را کشف کنید.خواسته های خود را بیان کنید.صمیمیت عاطفی را افزایش دهید.صداقت و روراستی را با رفتار خود در رابطه ترویج دهید.کاری کنید که شریک زندگی احساس خاص بودن کند. الگوهای منفی ارتباطی را بشناسید و آن ها را بشکنید. اگر شما هم در راستای این موضوع مسئله ای دارید، می توانید از مشاوران و روانشناسان در این مورد کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره روانشناسی کلیک کنید.

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز نشانه گذاری شده اند*